Dostawa pieluchomajtek, podkładów chłonnych celulozowych oraz myjek jednorazowych niepodfoliowanych dla pacjentów Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Niemodlinie
Niemodlin: Dostawa pieluchomajtek, podkładów chłonnych celulozowych oraz myjek jednorazowych niepodfoliowanych dla pacjentów Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Niemodlinie
Numer ogłoszenia: 95366 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zamkowa 4, 49-100 Niemodlin, woj. opolskie, tel. 77 403 34 15, faks 77 403 34 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieluchomajtek, podkładów chłonnych celulozowych oraz myjek jednorazowych niepodfoliowanych dla pacjentów Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Niemodlinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. pieluchomajtki dla dorosłych dzienne rozmiar XL (obwód 130 -170cm): - chłonność min. 2100ml badana metodą ISO 11948-/1, - bez elementów lateksowych, - wykonane z laminatu oddychającego na całej powierzchni pieluchomajtki, - ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie) min. po dwie pary, - ilość pieluchomajtek : 600 sztuk; 2. pieluchomajtki dla dorosłych nocne rozmiar XL (obwód 130 -170cm): - chłonność min. 2700ml badana metodą ISO 11948-/1, - bez elementów lateksowych, - wykonane z laminatu oddychającego na całej powierzchni pieluchomajtki, - ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie) min. po dwie pary, - ilość pieluchomajtek : 600 sztuk; 3. pieluchomajtki dla dorosłych dzienne rozmiar L (obwód 100 -150cm): - chłonność min. 2100ml badana metodą ISO 11948-/1, - bez elementów lateksowych, - wykonane z laminatu oddychającego na całej powierzchni pieluchomajtki, - ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie) min. po dwie pary, - ilość pieluchomajtek: 11000 sztuk; 4. pieluchomajtki dla dorosłych nocne rozmiar L (obwód 100 -150cm): - chłonność min. 2700 badana metodą ISO 11948-/1, - bez elementów lateksowych, - wykonane z laminatu oddychającego na całej powierzchni pieluchomajtki, - ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie) min. po dwie pary, - ilość pieluchomajtek: 8000 sztuk; 5. pieluchomajtki dla dorosłych dzienne rozmiar M (obwód 75 -110cm): - chłonność min. 1700ml badana metodą ISO 11948-/1, - bez elementów lateksowych, - wykonane z laminatu oddychającego na całej powierzchni pieluchomajtki, - ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie) min. po dwie pary, - ilość pieluchomajtek: 7200 sztuk; 6. pieluchomajtki dla dorosłych nocne rozmiar M (obwód 75 -110cm): - chłonność min. 2500ml badana metodą ISO 11948-/1, - bez elementów lateksowych, - wykonane z laminatu oddychającego na całej powierzchni pieluchomajtki, - ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie) min. po dwie pary, - ilość pieluchomajtek: 5000 sztuk; 7. podkłady chłonne celulozowe 60cm x 90cm: - warstwa górna wykonana z miękkiej włókniny, - podkład od spodu zabezpieczony nieprzemakalną folią, która wykonana jest z materiału antypoślizgowego - ilość 8500 sztuk; 8. myjki jednorazowe niepodfoliowane : - wykonane z włókniny igłowanej wodnie - ilość 35500 sztuk;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg zał. nr 4 do SIWZ. 2) Upoważnienie osób, które podpisują ofertę, musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 3) Wykonawca będący osobą fizyczną i prowadzący działalność gospodarczą dołącza do oferty aktualny wypis z ewidencji działalności gopsodarczej (oryginał lub potwierdzoną za zgodność kserokopię) w celu potwierdzenia prawa do reprezentowania podmiotu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
-
1 - Cena - 70
-
2 - Jakość - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zol.niemodlin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej w Niemodlinie, ul. Zamkowa 4, 49-100 Niemodlin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej w Niemodlinie, ul. Zamkowa 4, 49- Niemodlin, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
2. Odpowiedzi na zapytania (15,00KB)
3. Ogłoszenie o wyborze oferty (68,00KB)