Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Dostawa pieluchomajtek, podkładów chłonnych celulozowych oraz myjek jednorazowych niepodfoliowanych dla pacjentów Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Niemodlinie

 

Niemodlin: Dostawa pieluchomajtek, podkładów chłonnych celulozowych oraz myjek jednorazowych niepodfoliowanych dla pacjentów Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Niemodlinie
Numer ogłoszenia: 95366 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zamkowa 4, 49-100 Niemodlin, woj. opolskie, tel. 77 403 34 15, faks 77 403 34 15.

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieluchomajtek, podkładów chłonnych celulozowych oraz myjek jednorazowych niepodfoliowanych dla pacjentów Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Niemodlinie.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. pieluchomajtki dla dorosłych dzienne rozmiar XL (obwód 130 -170cm): - chłonność min. 2100ml badana metodą ISO 11948-/1, - bez elementów lateksowych, - wykonane z laminatu oddychającego na całej powierzchni pieluchomajtki, - ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie) min. po dwie pary, - ilość pieluchomajtek : 600 sztuk; 2. pieluchomajtki dla dorosłych nocne rozmiar XL (obwód 130 -170cm): - chłonność min. 2700ml badana metodą ISO 11948-/1, - bez elementów lateksowych, - wykonane z laminatu oddychającego na całej powierzchni pieluchomajtki, - ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie) min. po dwie pary, - ilość pieluchomajtek : 600 sztuk; 3. pieluchomajtki dla dorosłych dzienne rozmiar L (obwód 100 -150cm): - chłonność min. 2100ml badana metodą ISO 11948-/1, - bez elementów lateksowych, - wykonane z laminatu oddychającego na całej powierzchni pieluchomajtki, - ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie) min. po dwie pary, - ilość pieluchomajtek: 11000 sztuk; 4. pieluchomajtki dla dorosłych nocne rozmiar L (obwód 100 -150cm): - chłonność min. 2700 badana metodą ISO 11948-/1, - bez elementów lateksowych, - wykonane z laminatu oddychającego na całej powierzchni pieluchomajtki, - ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie) min. po dwie pary, - ilość pieluchomajtek: 8000 sztuk; 5. pieluchomajtki dla dorosłych dzienne rozmiar M (obwód 75 -110cm): - chłonność min. 1700ml badana metodą ISO 11948-/1, - bez elementów lateksowych, - wykonane z laminatu oddychającego na całej powierzchni pieluchomajtki, - ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie) min. po dwie pary, - ilość pieluchomajtek: 7200 sztuk; 6. pieluchomajtki dla dorosłych nocne rozmiar M (obwód 75 -110cm): - chłonność min. 2500ml badana metodą ISO 11948-/1, - bez elementów lateksowych, - wykonane z laminatu oddychającego na całej powierzchni pieluchomajtki, - ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie) min. po dwie pary, - ilość pieluchomajtek: 5000 sztuk; 7. podkłady chłonne celulozowe 60cm x 90cm: - warstwa górna wykonana z miękkiej włókniny, - podkład od spodu zabezpieczony nieprzemakalną folią, która wykonana jest z materiału antypoślizgowego - ilość 8500 sztuk; 8. myjki jednorazowe niepodfoliowane : - wykonane z włókniny igłowanej wodnie - ilość 35500 sztuk;.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 



 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

 

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

III.2) ZALICZKI

 

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 



 

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

 

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

 

  • próbki, opisy lub fotografie

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg zał. nr 4 do SIWZ. 2) Upoważnienie osób, które podpisują ofertę, musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 3) Wykonawca będący osobą fizyczną i prowadzący działalność gospodarczą dołącza do oferty aktualny wypis z ewidencji działalności gopsodarczej (oryginał lub potwierdzoną za zgodność kserokopię) w celu potwierdzenia prawa do reprezentowania podmiotu.

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

 

  • 1 - Cena - 70

  • 2 - Jakość - 30

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zol.niemodlin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej w Niemodlinie, ul. Zamkowa 4, 49-100 Niemodlin.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej w Niemodlinie, ul. Zamkowa 4, 49- Niemodlin, sekretariat.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

1. PDFSIWZ (157,05KB)

2.  DOCOdpowiedzi na zapytania (15,00KB)

3. DOCOgłoszenie o wyborze oferty (68,00KB)